15 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeni Haftanın Ojeleri

Selamlar!
Her pazar yaptığım gibi bütün gün bu manikürle uğraştım :)
Değdi biraz sanki ama. Ben çok sevdim <3 <3





Hala elim kirliymiş. Ay kusuruma bakmayın nolur! :(

İnstagramda beni takip edenler görmüştür zaten. Siz de takip etmek isterseniz
kullanıcı adım: @esramg



Bu manikürü yaparken kullandığım ojeler ise:





Save The Nails: koruyucu taban katım

Pastel 53 Numara: Pembelik içeren bir ten rengi. Çok seviyorum ve favori nude rengim diyebilirim

Flormar Matte M04:  canlı bir nane yeşili BURADAKİ yazımda bahsetmiştim

Seche Vite hızlı kuruyan ve parlatan üst kat. Aşığım sana, doyamıyorum...

ve E-bay alışverişimde de bahsettiğim tırnak bantları ile süsledim. 


Nasıl olmuş dostlar?


Bu arada çekilişimin bitmesine çok az kaldı!
Katıldınız mı? ---> TIK TIK

4 yorum:

  1. Cok hos gozukuyolar :) Eline saglik canim. Tirnak bantlarindan bende istiyorum, siparis vericem hemen :)

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım renk uyumuna. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    Bana da beklerim :)
    marstandusenkadin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çoooookmu çok güzel olmuş ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş çok yakışmış ellerine sağlık:) Bu arada yeni bloguma senide beklerim uğrarsan sevinirim:)
    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil