26 Mayıs 2013 Pazar

Bahar Çekilişimin Kazananı!

Merhaba arkadaşlar

24 Mayıs'ta sonlandırdığım ilk çekilişimin kazananı belirleme vakti geldi.

Toplamda 111 bireysel katılımcı oldu. 

Zorunlu şartlar ve iki tane ek haklarla toplamda 3 kez katılım yapılabildi. 

Birden fazla yorum bırakanlar tabi ki dikkatten kaçmadı...

13 kişi zorunlu şartları yerine getirmediği için katılıma dahil olamadı. Kimi arkadaşların paylaşım linkleri kaldırılmıştı, kimilerinin de sayfaları herkese açık olmadığından ben göremedim. 

Arkadaşlar şartları yerine getirmek herkesin kendi sorumluluğundadır. Üzgünüm ancak; hesabı public olmayanlar kendi ihmalkarlıkları sebebiyle katılamadılar. 

Video çekerek kazananı belirledim. O yüzden gönlünüz rahat olsun. Hiç bir şike, hile yok! :)

Kazanan arkadaşımız 

Makyajlı Günler!


videoyu da buradan izleyebilirsiniz 



Makyajlı Günler arkadaşıma en kısa zamanda belirttiği mail adresinden ulaşacağım. Ancak kendisi de görüp bana ulaşırsa ne güzel olur :)

Eğer ulaşamazsam çekilişi ikinci kez tekrarlayacağım.

Katılan herkese çok çok çooook teşekkür ederim. 

5 yorum:

  1. Kıl payı kaçırmışımm aaah ahh :D Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum şansın bende yana olması ne güzel :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediyelerini güle güle kullanırsın umarım. mail ile haberleşelim :)

      Sil
  3. tühhya bir kişiylen kaçırmışım ühüühüüü :(

    YanıtlaSil