4 Mayıs 2013 Cumartesi

Spring Floral Nail Art

Biliyorum çooooook uzun zamandır yazmadım. 
Çoooook özür dilerim. Ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Ruh halim pek tadında olmadığından tırnaklarıma da yansıyor bu durum. 

Ancak arada tırnaklarıma bir şeyler çiziktiriyorum. 
1 Mayıs tatili sayesinde biz de kendimizi Belgrad ormanlarına attık. Pikniğe gideceğiz diye ben de tırnaklarımı süsleyim istedim :)


Bütün hepsini noktalama aletleriyle yaptım. Yapması çok keyifli ve görüntü de çok eğlenceliydi :)

Yalnız sırf pikniğe gideceğiz diye bunla uğraştım ya, kendime bravo demek istiyorum :)


Yarın ki Blogger Bazaar için de tırnaklarımı süslemeyi ihmal etmedim tabi ki :)

Onu da sizinle paylaşırım.
Beni anlık takip etmek isterseniz 

Twitter: @OjelerBlog
İnstagram: @esramg

2 yorum:

  1. Renkler çok uyumlu, şahane olmuş, keşke ben de senin gibi becerebilsem bu işleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dotting tool ile gerçekten çok kolay.çizim becerisi gerektirio yani:)
      Doyting tool yoksa toplu iğne başıyla da yapabilirsin :)

      Sil