19 Mayıs 2013 Pazar

Decooks Academy İle Cupcake Dersi Başlıyor!

Sevgili Nimo Stylo Cerenciğimin İstanbullu Blog Yazarları etkinliğinde Decooks Academy, mail atan ilk 20 kişiye ücretsiz cupcake kursu verecekti. Ben de hemen mail atıp kazanmıştım. 

O günden beri merakla ve heyecanla bekliyordum. Çünkü pasta, tatlı yapmayı çok severim. 
İşte o güzel gün geldi çattı ve yeni yerlerinde bizi ağırladılar. 


Decooks Academy Esra ve Dilek isminde finans/işletme okumuş iki genç kadının eseri. Yemek ve tatlı yapmaktan kendilerini alamayınca "E neden biz de kendi yerimizi açmıyoruz?" demişler. Çok da iyi etmişler. Yapmaktan keyif aldıkları şeyle hayatlarını sürdürüyorlar. Çok özendim!

Hem minik kek, kurabiye ve çikolatalar tasarlıyorlar, hem de özel günleriniz için organizasyon hizmeti veriyorlar.


İşte böyle şeker mi şeker bir mutfakları var






Ben de o güne özel de tırnaklarımı süslemek istedim. Hayatta geri kalamam böyle şeylerden! Çok da uyumlu oldu ^.^


Golden Rose Holiday koleksiyonundaki dokulu ojelerden en merak ettiğim rengini alır almaz denemek istedim. Tabiki cupcake deseni çizmezsem çatlardım :) 
Bir sonraki yazım da bu oje hakkında olacak




Gelemeyen bloggerlar olduğunu öğrenince ablam MGC Style ile birlikte gittik. 
3 saat boyunca hem şeker hamurlarıyla oynarak ve öğrenerek ter attık.



Önce keklerimizi nasıl yapacağımızı öğrendik ve bir çok püf noktası aldık. 



Keklerimizi iki şekilde süsleyebiliriz. 
1. Ganache denilen krema ile o her yerde gördüğümüz iştah açıcı hale getirebiliriz
2. Şeker hamuruyla hayal gücünüzü kullanarak her şekli kekimizin üstüne inşa edebiliriz.


En eğlenceli kısım da burası zaten.

Minik keklerimden 3 tanesini şeker hamuruyla, 2 tanesini de ganache kremasıyla süsledim. 


Çikolata kremalı keklerimi hemen hüplepttim tabisi de :)






Bunlarda hepimizin yaptıklarıyla toplu görüntü :)



Gerçekten çok güzel şeyler ortaya çıktı ve yemeye kıyamadık. Zaten şeker hamuru bozulan bir şey değil. Böylece keklerimi saklamaya karar verdim :)




Ayrıca hepimize sertifika da verdiler. Çok cici!

O gün orada bir araya geldiğimi tanıştığım arkadaşlarım da:

*Bi Dünya Kurabiye



ve Esra ile Dilek Hanım :)

Eğer siz de nasıl yapıldığını öğrenmek isterseniz, bu eğlenceli günü siz de yaşayabilirsiniz.


Decooks Academy twitter hesabı: @CooksDeAcademy
instagram hesabı: @decooksacademy ve @decookspartyy
Telefon: 0532 248 19 98/ 0535 707 75 76 




4 yorum:

  1. Çok çok istediğim bi kurs benimde:) Kek, pasta yapımına bayılıyorum..Peki bizimde katılabilmemiz için ne yapabilirz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefon numarlarını ekledim yazıya, unutmuşum :D
      ayrıca twitter ve instagram hesaplarına da göz atabilirsin. onlarla iletişime geçerek kursları konusunda detaylı bilgi alıp, ne zaman istersen katılabilirsin

      sevgiler :)

      Sil
  2. Harika bir gündü canım :)Çok keyif aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de! eve döndüğümde ne kadar yorulduğumu anca farkettim :)

      Sil