9 Mayıs 2013 Perşembe

Anneler Günü Gratis Alışverişim

5 parasızken de %50 indirim olmuyor ama Gratis :(
Dayanamıyorum. Yine de bir şeyler almadan edemedim. 

Daha çok ihtiyacım olan şeyleri aldım ve stok yaptım. 




Aslında baksanız çok çok bir şey almadım. Ama tüm bunlar bile 72 TL tuttu :(

Max Factor False Lashes Effect Maskara 22 TL
Maybelline Ruj Coral Tonic 12 TL
Loreal Saç Boyası 11,75 TL
Benri pamuklar 1,20 TL
Benri Aseton 4,20 TL Bu asetonu ve kutusunu çok seviyorum. Çok da uzun süre gidiyor
Snail Maskeler 1,20 TL
Kart 2,50 TL



Hep gidip aynı ruj renklerini topluyorum. Artık kendime bir dur demeliyim :)

The Balm'dan bir şey alasım gelmedi açıkçası. Çünkü Balm Jovi paletim var, Hot Mama allığım var. Bana bunlar yeter :)




8 yorum:

  1. ben de bugün alışveriş yaptımmm, sözde %50 indirim vardı ama aynen senin gibi bi baktım 80 liralık alışveriş yapmışım :(

    YanıtlaSil
  2. sende benim gibi çoşmussun beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok ya coşamadım parasızlıktan :( yoksa daha neler almak ister vu gönül...

      Sil
  3. yaa saç boyalarında var mı indirim ben vital kullanıyorum gratisler satmaya başlamış onda da varsa hemen alayım o zaman stok yaparım kaç aylık boyam çıkar :)
    yağmalamışlar resmen ankara tepe prime mağazasını : the balm'dan ima ruj aldım , the balm love crease fırça , essence match concealer, essence mascara ve eyeliner aldım 35 tl verdim
    the Balm'dan hiç bir şey kalmamıştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel çok mantıklı ve karlı bir alışveriş olmuş seninki:) bu boyalar anneler günü indiriminde değildi ama halihazırda farklı bi indirimi vardı sanırım .cunku lorealin bu serisi daha pahalı normalde diye hatırlıyorum

      Sil
    2. yarın bir de kızılaydakine bakayım balm'dan bir fırça daha istiyorum inşallah oradan bulurum olmadı yine toptancıya gideceğim boya almak için

      Sil
  4. Güle güle kullan :) ahhhh su indirimler aaaaaaaahhhh ah :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di miiiiiii! :( olmayan parayı bile harcayıolar :)

      Sil