11 Mayıs 2013 Cumartesi

NOB- Nature Of Beauty Çekilişi Kazandım!

Ojeperest'in NOB ile düzenlediği bir çekiliş oldu ve ben ilk defa bir çekiliş kazandım!
Makus talihim yoluna giriyor artık sanırım :)

İşte bana gelenler



Ben çekilişin içeriğini bile unutmuşum. Kargo poşetinden bütün bunlar çıkınca çok sevindim. Valla içinden çöp bile çıksa, hediye veya kargo almayı çok seviyoruuum!

*4 adet NOB oje çıkarıcı mendil

*3 adet değişik kokularda el ve vücut kremi. Gerçekten çok güzeller. Sanırım One Million, Amor ve Burberry parfümlerinin kokularında. Çok da yoğun kokuları var. 
Bu arada bu kremleri dün Gratis'te satıldığını gördüm. Denemek isterseniz koşun :)

*3 adet Lip Smacker! En çok da bunlara sevindim. Çünkü çok merak ediyordum. Hemen sürüp dudaklarımı yaladım :)


Çok teşekkürler Nature of Beauty!

2 yorum:

  1. güle güle kullan.benimde çekilişim var beklerim hazır şansın dönmüşken

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan:) Bu arada header için bir şey söylemedin?

    YanıtlaSil