8 Mayıs 2013 Çarşamba

Oje Rutinim

Tırnaklarıma ne yaparsam yapayım, hangi ojeyi sürersem süreyim belli bir rutinim vardır. 
Bu sayede tırnaklarım çok oje sürmekten sararmaz. 


Düşündüm de, ben çok uzun zamandır ojesiz hiç durmuyorum. 1 gün dahi boş durmaz.  Çünkü tırnaklarım çok ince ve hemen ikiye ayrılıp soyuluyor. O yüzden hiç ojesiz bırakmıyorum. 


Peki ben her seferinde ne yapıyorum?







1- Koruyucu taban (Basecoat): Save The Nails isimli bu koruyucu taban katını İngiliz bir arkadaşım verdi. Renksiz ve mat kuruyor. Taban katı sürmenin ne kadar önemli olduğunu yeni yeni anlıyorum. Bu sayede tırnaklarım hiç bir zaman sararmıyor. Bitmek üzere, sonra Essence'in buna benzer bir ürününü deneyeceğim.


2. Kullanmak istediğim ojemi her zaman 2 kat uyguluyorum. Yapısı çok iyi ojeler hariç, çoğu oje tek katta rengini iyi vermez. En iyi sonuç için her zaman 2 kat sürün ;)


3- Koruyucu üst kat (Topcoat): Üst katların şahı Seche Vite kullanıyorum. Bu kadar muhteşem olduğunu duyardım da inanmazdım. Aşk yaşıyorum kendisiyle. İnanılmaz bir parlaklık veriyor ve süper hızlı kuruyor. Bin katlı oje süslemelerini dahi anında kurutuyor. SÜPER YANİ!


Siz de bu adımları uygularsanız, ojeniz ertesi günü uçlardan sıyrılmaz ve parlaklığını günlerce korur!



***BİR DE İP UCU***


Ojeyi sürerken tırnak dibinize, etlerine bulaştırmadan hafif boşluk bırakarak sürün. Böylece hiç bir yere bulaşmaz, sağlıklı ve temiz gözüken tırnaklarınız olur ;)




Bu arada yarın bir iş görüşmesine gideceğim. Rengarenk, sıradışı desenler yapmak olmaz tabi.
Uslu bir kız olmaya çalıştım ama yine de tırnaklarım da sıkıcı olmayı hiç sevmiyorum.
O yüzden, Blogger Bazaar'da Nimo Stylo'nun standından çoook ucuza aldığım, sahip olduğum ilk ve "henüz" tek Essie'nin Bordeux isimli bu muhteşem bordo rengi sürdüm. :)


5 yorum:

  1. base coat ve top coat olmadan asla :))))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle base coatsız süremiyorum ben de. Ama tırbaklarımdaki soyulmayı durdurmak için ara veriyorum oje sürmeye. Geçen gün sağ elimdeki tırnaklar gazi oldu, sol elimdekilere ise hiçbir şey olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim tırnaklarım anında soyuluyor.kesip törpülüyorum.1gün dayanmaz hemen ikiye ayrılır.ojenin altında bile ayrılıo.anlamadım gitti

      Sil
  3. Essie ben de istiyoruuuuuuuum :))

    YanıtlaSil