10 Nisan 2013 Çarşamba

Ebay Alışverişim

Geçenlerde kadife tırnaklarımı şu yazımda görmüştünüz. 
Onları e-bay'den aldığımı da bahsetmiştim sizlere. 
Aslında toplu halde bir kaç parça şey aldım ve aynı pakette gönderilmesini istemiştim. Fakat pakete sığmayınca ayrı ayrı göndermişler ve ben de bekleyip hepsi tamamlandıktan sonra yazısını yazayım istedim. 



16 renkli kadife tırnak seti: 3,73$
5 adet noktalama aleti: 1,99$
40 adet fimo süsleme çubuğu: 2,70$
29 adet tırnak bandı: 4,60$


Aldığım satıcıda ayrıca postalama ücreti de yok :) 
Sipariş verdikten 3 hafta sonra ilk paket, 1 hafta arayla da ikinci paket geldi. 
Kredi kartı hesap ekstreme baktığımda bunların hepsi 24,63 TL tuttuğunu gördüm. İnanılmaz değil mi?

Ben Türk satıcılara biraz sitemliyim açıkçası. 4 parça şeyi 25 TL alıyorsunuz. Ama yeri geliyor onlar bir tanesini 20-40 TL arasında değişen fiyatlara satıyorlar. Biraz haksızlık bence. 

Eğer siz de merak ediyor; fakat güvenemiyorsanız benim ve Ojem Rujum Rimelim'in de memnun kaldığı bu satıcıdan alışveriş yapabilirsiniz. Kredi kartı kullanıyor ve paypal'a kayıt yapabiliyorsanız oldukça güvenli ve hiç bir riski yok.  


Benim aldığım satıcının ismi Doeon sayfası da burada


Sürprizli Not: Yakında planladığım çekilişimde bütün bu aldıklarımdan bir parça da size hediye edeceğim :)
Takipte kalın !



8 yorum:

  1. Ben de ilk defa bi kaç parça şey aldım, heyecanla gözlerim yolda bekliyorum kendilerini <3
    Sen de güle güle kullan bu arada :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim neler aldın :) paylaş hemen
      teşekkür ederim

      Sil
    2. Gelir gelmez paylaşıcam^^

      Sil
  2. Ne güzel şeyler almışsın. Ben ojeyle kendim şekiller yapıyorum ama bunları kullanmak çok mantıklı. ben de alacağım:)Bu arada uygulamalarımdan biri:
    http://makyajurunlerm.blogspot.com/2013/04/haydi-kzlar-trnagmza-nazar-boncugu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper. okumuştum zaten o yazını da. Yapacağım çekilişte belki sen kazanırsın bunları belli mi olur almana gerek kalmaz :)

      Sil
  3. güle güle kullan aldıklarını, gerçekten Türk satıcılar bizi kazıklamaktan başka bir şey yapmıyorlar maalesef, en güzeli ebay :))

    YanıtlaSil
  4. silgi gibi birşey varya onu kullan hemen cok merak ediyorummm hayırlı olsun

    YanıtlaSil