8 Mayıs 2013 Çarşamba

İdeal Cilt Rengi ve Kalitesi


Verdiği doğal görüntüyle birlikte saniyeler içinde uygulama pratikliği sunduğu için, BB kremler (Beauty Balm/Blemish Balm) makyaj çantamın olmazsa olmazları haline geldi. Yoğun bir kapatıcılık sunmasalar da baş belası olan kızarıklar, lekeler üstünde etkili. Cildimde hiç makyaj yokmuşçasına verdiği doğal görüntü, aradığım tek özellik.


Son zamanlarda, dermokozmetik ürünlere merakım arttı. Hem uzmanların önerilerine paralel oluşlarıyla güvenim artıyor, hem de uzun süreli kullanımından sonra cildimde yaşadığım değişikliklerden memnun kalıyorum. Cildim için bir dolu zararlı kimyasal maddeler içeren ürünler kullandıkça, cildimin nefes almadığını hissediyorum. Zaten bu evrede cildim de bana cevabını vermekte fazla gecikmiyor, deri ve renk bozukluklarıyla haklı tepkisini gösteriyor. 

Bu zamana kadar pek çok markanın BB kremini kullanmış biri olarak, yaşadığım ortak bir sıkıntı vardı. Karma cilt tipine sahibim, özellikle yaz zamanı cildimin karma hali daha yağlı hale geçebiliyor. İşte bu zamanlarda, renklendirme özelliği olmayan normal bir güneş kremi kullanmak bile işkence haline dönüşebiliyor. BB Kremler de cildimi yağlandırma sorunu ile baş başa bırakıyordu. Sonrası pudra benzeri bir sabitleyici mutlaka kullanmam gerekiyor. Hal böyle olunca da, cildimde istemediğim o ağırlık hissini yaşamak durumundan kurtulamıyordum.



Vichy Idelia BB kremin en sevdiğim yönü ise, yağlandırma yapmaması oldu. Her yaş ve cilt tipine uygun olan özelliğini bilsem de yine de karma ciltlerin bu bağlamda pek çok ürünle anlaşamadıkları malum. Ama Vichy Idelia BB krem ile yağlandırma yapmadan güneşten korunmanın yanı sıra güzelliğim için de çaba sarf etmeme gerek kalmadan, bir çırpıda nefis bir cilde kavuşmanın tadını yakaladım. Verdiği kapatıcılık ile sorun ettiğim cilt tonumun eşitsizliklerini gidermeme yardımcı olurken, bu denli hafif bir ürün oluşu beni şaşırttı. Sürdüğüm andan itibaren cildimle bütünleşmeye başlıyor. Nemlendirme yanı da çok başarılı. Gün içerisinde cildimi yeniden nemlendirme ihtiyacı hissettirmiyor.

"İdeal cilt rengi ve kalitesi" iddiasına sahip olan Vichy Idelia BB Krem'i kullanmaya başladığımda dikkatimi çeken diğer bir nokta ise ambalajı oldu. Tüplü ambalajlı ürünlerinin, hijyenik yönden daha büyük bir artı sağladığı ve çantada taşıma kolaylığı yaşattığı bir gerçek.  Bunun yanı sıra, cildime süreceğim bb krem miktarını, tüpün uç kısmının ince yapısı sayesinde kolaylıkla ayarlayabiliyorum.

Tazeleyici bir kokuya sahip. Yaşattığı ferahlık hissi keyif veriyor. İster fondöten fırçamla ister makyaj süngerimle, istersem de tüm yüzüme parmaklarımla uygulayabiliyorum. Bir fondötenin kek görüntüsüne ve kalın yapısına sahip olmadığı için, uygulama rahatlığı sunuyor.  Pratik şekilde uygulayış kolaylığının yanı sıra gün içinde ne zaman tazelemek istersem rahatlıkla yenileyebiliyorum.

Kırışıklara etkili olup cildimi ihmal etmemesi ile sevgimi daha da kazandı. Paraben gibi zararlı içeriklere izin vermeyen formülü ve güneşin UV ışınlarına karşı 25 spf güneş koruyucu özelliğinde oluşu ile cilt dokusunun kaybettiği ışıltıyı, güçlendirerek kazandırmaya yardımcı oluyor.

Güneşin kavurucu sıcaklığında sırf daha güzel görünmek için ağır yapılı fondötenlerin sağladığı kapatıcılığa mahkum olmadığımı keşfettirdi bana. Hassas ciltlerde dahi güvenle kullanabileceğiniz gibi, hafif yapısıyla nasıl bu kadar kapatıcılık sağladığına şaşıracaksınız. Hiç makyaj yokmuşçasına sağlıkla ışıldayan bir cilt ile dikkatleri çekmeye alışsanız iyi olacak. Yoksa bakışları çevirterek alacağınız iltifatların gizemini çözmekle uğraşacaksınız! 

40 ml Vichy Idealia BB Krem’in tavsiye edilen tüketici satış fiyatı ise 49.90 TL.



Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder