7 Ocak 2014 Salı

Color Club - Cloud Nine

Color Club ojelerin en güzeli holografik koleksiyonundan "Cloud Nine" ile bir nail art yapmak istedim.
BURADA Makyajsaati.com indiriminden aldığımı bahsetmiştim.

Bir kaç haftadır sürekli bu holoları sürüyorum. İnanılmaz bir parlaklık ve hologram etkisi var. Cayır cayır resmen. Methedildiği kadar var. 
Çok seviyorum ya! Anne ben aşık oldum ^.^


Color Club - Cloud Nine - Holografik Oje

Bugün hava çok güzeldi. Bahar gibi gidiyor şu sıralar. Güneşi bulmuşken fırsat bu fırsat deyip sizinle paylaşmak için fotoğrafladım. Rezalet telefonumun kamerası bile güneşi görünce imana geldi. Adam gibi çekti :D


Bu ojelerin sürümü çok rahat. Tek kat dahi yeterli oluyor ama en güzel iki kat sürünce tabi ki. 
Çok çabuk kuruyor. Çok kolay siliniyor. Ama tırnakta çok kalıcı değil. Çabuk soyulabiliyor. 
Olsun, canım benim o! 



Akşam evin içinde lamba altında çektiğim fotoğraf dahi işte böyle parlıyor. 

Color Club ojeler Makyajsaati.com ve gittigidiyor'da farklı satıcılarda ortalama 30 TL fiyat ile satılıyor. 
Makyajsaati.com'un online alışveriş sitelerinde yaptığı indirimle yarı yarıya bulabilirsiniz. 

Bulursanız da sakın kaçırmayın. 
Kesinlikle sahip olunması gereken bir şey bu! 
<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder