10 Aralık 2013 Salı

Trendyol - Makyajsaati.com Alışverişim

Bir gece yatmadan önce son kez bloglara bakarken, Desenli Oje'nin yazısını gördüm.

Trendyol'da Tırnakta Sanat kampanyası ile Models Own ve Color Club ojelerde %65 indirim vardı.
Bir hışım, hızla tükenmeden ben de istediklerimi hemen kaptım.
Bu arada Models Own ve Color Club markalarını Türkiye'ye www.makyajsaati.com getiriyor. 

Trendyol inanılmaz hızlı bir şekilde siparişi hazırladı ve teslim etti. Ayın 5'inde verdiğim sipariş bugün elimde oldu. 


 


Bana ulaşan güzelliklerim işte bunlar. Kargo kutum aynen böyleydi. Azıcık korktum açıkçası. Daha temkinli olmalarını beklerdim. Şişelerin etrafında hiç bir koruma yoktu ve kırılabilirlerdi de. Çok şükür şişelere hiç bir şey olmamış.
Ancak benim önerim oje gönderirlerken iki şişe arasına koruyucu bir şey koymaları...


Aldığım ojeler işte bunlar!!!Hepsini en kısa zamanda yazacağım!
Allahım hepsi benim bebeklerim :)


Color Club Holografik seriden 977 Cloud Nine (soldaki) ve 976 Harp On It (sağdaki)

Bu ojeleri çok uzun zamandır istiyordum. Normalde tanesi 30TL olan bu ojeleri Makyajsaati.com ve Trendyol sayesinde ikisi 30TL'ye aldım :)



ve Models Own'dan seçtiklerim soldan sağa

Boogie Nights
Sterling Silver
Grace Green 
Siyah nail art oje
Poshé Vit hızlı kurutucu cila mini boy.



Gerçekten bu alışverişin fiyatlarından ve hızından çok memnun kaldım. 
Beni rahatsız eden tek bir konu oldu. Bu postu yazmamın sebebi de o aslında


Set oluşturularak uyumlu ojeleri bir araya getirerek satıyorlardı. 
Poshé Vite'in olduğu seti gördüğümde çok mutlu olmuştum çünkü normalde şişenin kendisi 20 TL iken, kampanyada 1 Models Own, 1 nail art oje ve 1 Poshé Vite 20 TL idi. 
Aynen bu görsel ile satıştaydı.


Sundukları görselde Poshée Vite tam boy gördüğünüz gibi. Ama kargomdan çıkan minik boy tester-vari bir şey. 
Detaylarda ürün açıklamasına dair hiçbir şey de yok. 

Açıkçası ben gördüğüme inanarak bu seti almıştım. Fakat elime ulaşanı görünce kandırıldığımı hissediyorum. Oraya açıklamaya yazsanız da öyle alsak hiç içim acımaz ama bu durumu ben biraz şark kurnazlığı olarak değerlendiriyorum.

Bu olayın dışında Makyajsaati.com'un ürünleri ve Trendyol'un hızlı hizmeti ile memnun kaldığım bir alışveriş oldu. 

Bir daha böyle bir fırsat olursa sakın kaçırmayın :)


4 yorum:

  1. Güle güle kullan Esra'cım.bu kampanyaya bende bakmıştım ama beğendiğim renkler tükenince alamamıştım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. holografik ojeleri hemen sürdüm zaten :) inşallah tekrar yaparlar da bu sefer kaçırmazsın

      Sil
  2. Bende aldim aynisina benzer morhipo'da yapmislar bugun hemde :) Kacirdiysaniz alin hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir alışveriş olmuş. Keşke yine olsa böyle bir kampanya. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil