4 Ocak 2014 Cumartesi

Manicare El ve Ayak Güzellik Merkezi

Uzun bir tembelliğin ardından uzuuun bir yazı ve sürpriz ile döndüm :)

Geçenlerde AydiŞeker.com sahibesi Aydi ile Manicare El ve Ayak Güzellik Merkezini ziyaret ettik. 

Ben ilk defa başkası tarafından manikür uygulattım ve hayatımda ilk defa pedikür yaptırdım! 
Sağolsunlar elleri de kendileri kadar yumuşaktı :)
Bu deneyimimi sizinle paylaşmak istedim ama bir sorun NEDEN?





Manicare sadece el ve ayak bakımı üzerine açılmış bir işletme. Kadınlar tarafından işletilen, kadınların çalıştığı ve sadece kadınlara hizmet veren bir manikür&pedikür salonu.
Ayrıca  Avrupa'nın en iyi sosyal iş planı ödülüne sahip bir proje!

Ben daha kapısından girmeden önce bunları duyduktan sonra inanılmaz gururlandım 



Şu an İstanbul'da bir noktada hizmet veriyorlar. Ancak Franchising ile şubelerini arttırmak yakın zamandaki planlarıymış. 
Yani kendi işine sahip olmak isteyen hanımlar... Bir göz atın derim :)



Her şeye başlamadan önce tertemiz mekan ve manikür masalar dikkatimizi çekti. 
Ben hiç maniküre gitmediğimden bilmem usülleri ama burada her müşteri için özel bir paket açılıyor. 




Gelen herkes için yeni bir paket açıp, tertemiz kullanılıyor.. Tek kullanımlık olmayan tüm malzemeler de her kullanımdan sonra sterilizasyon cihazlarıyla dezenfekte ediliyor. 
Uygulamaya başlamadan önce biz de ellerimizi strelize ediyoruz. 


Manikür, pedikürün yanında bize spa uygulaması da yaptılar. Peelingler, maskeler, masajlar allah allaaaaaaah. O masajlı koltuklarda nasıl mayıştım anlatamam.
Sanırım o gün saatlerce ayrılmadık oradan. 



İşteeeee en sevdiğim kısım!!
Nail-art da yaptılar bizeeeee !! Gönlüm rahat bir şekilde ellerimi teslim ettim onlara. Kafamdaki deseni sordular ve aynen, hatta daha güzelini yaptılar. Gerçekten çok yetenekliler. Kendileri de protez tırnaklar üzerinde bir çok desen çalışıyorlar. Sade ve şık modellerin yanında sıradışı, ileri düzeyde tasarımları da var.



Aydi'nin ve benim tasarımlarımızın son hali de işte böyle oldu. Yumuşacık eller ve ayaklarla ayrıldık oradan. Ben alışık değilim valla böyle şeylere
Pamuklar üstünde yürüyormuşum gibi geldi sonrasında, ne güzel bir şeymiş pedikür :D 




Manicare'de ayrıca protez tırnak, kalıcı oje, parafin uygulaması gibi başka hizmetler de var


Detaylı bilgi için http://www.manicare.com.tr/ inceleyebilirsiniz. 


Çiğdem Hanım ve ekibine özenli ve ilgili yaklaşımları için çok teşekkür etmek istiyorum. Çok hoşsohbet ve saygılı insanlar. İşlerini gerçekten çok iyi biliyorlar. 


Şuan sadece İstanbul'da Fatih Kıztaşı'nda hizmet veriyorlar. Bana da bayağı yakın. Sanırım habire gideceğim :)

İlerleyen günlerde de bir takipçime Manicare'de çok keyifli bir manikür&pedikür SPA ve nail-art uygulaması komple paket hediye edeceğim. 

Takipte kalın gençler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder