12 Ocak 2014 Pazar

Cilt Bakımı Deneyimim ve Güzel Bir Haber!

Şu sıralar şaşkınlıktan ve tembellikten bir hal oldum gençler.
Bumerang'a üye ve yazar olarak oradan gelen teklifleri hep paylaşırım. Ama ilk defa bir teklifi zamanında hazırlayıp, duyuramadım. Unuttum! Göz göre göre hem de yaa. 
Çok ayıpladım kendimi :(

Ama geçen hafta çok sevdiğim arkadaşım Serap Tan sayesinde Make Up Bu Begüm  Şebnem's Blog ve ben cilt bakımına gittik. Çok geçmeden hemen yazmak istedim. 




Uzun zaman olduğundan cilt bakımına çok ihtiyacım vardı. Düzgün, temiz ve özenli bir yer bulmak mesele tabi...

Bellatrix Estetik ve Güzellik Merkezi  Bağdat Caddesinde 12 yıldır hizmet veriyormuş. Oldukça köklü ve profesyonel bir yer. 






Fransız cilt bakım markası olan Algologie ürünleriyle, okyanus cilt bakımı yaptırdık. Kullanılan tüm ürünlerde Paraben, Silikon, Mineral Yağ, Phthalate, Propylene Glycol ve PEG bulunmuyor. 

Hatta o kadar doğal ki, kırmızı yosun solusyonu buram buram balık, yosun ve deniz kokuyordu :) Ama bu serumla birlikte yapılan shyatsu masajı o kadar dinlendirici ki... Orada bir avuç hamura dönüşüverdim ben zaten.




Uygulanan temel cilt bakımı basamakları aynen şöyleydi:
-cilt tipim belirlendi
-cilt tipime uygun temizleme ürünleri kullanıldı.
-bol buharla peeling
-komedonların temizliği
-cildimdeki sert yağ butonları iğne ile çıkarıldı (BUNUN İÇİN ÇOOOK MUTLUYUM!!)
-cildim dezenfekte edildi
-yatıştırıcı serum ve losyonlar kullanıldı
-cildime uygun maske uygulandı

Bunlara ek olarak cildimin ihtiyacı olan vitaminleri ve nemi sağlamak için:
-bahsettiğim fermente edilmiş kırmızı yosun solusyonu
-kahverengi deniz yosunu ve bilimum deniz ürünlerinden oluşan serum
-bol vitaminli losyon
-kahverengi deniz yosunu maskesi
-muteşem kokan inci tozu



Maske üstüne maske, serum üstüne serum sürüldü
Okyanus bakımından sonra ferahlayan cildim yumuşacık ve pamuk gibiydi. Meğerse benim karma-yağlı cildim aslında ne kadar kuru ve nemsizmiş :(

İşlerini gerçekten çok iyi ve özenle yapıyorlar. Zaten Bellatrix butik bir yer. Belli sayıda kişiye kaliteli ve özenli bir hizmet vermek amaçları. 

Bu esnada lazer epilasyon da yaptıklarını öğrendim. Zaten aklımdaydı ve kafamdaki soruları bire bir sorma fırsatım oldu. En yakın zamana bir de lazer epilasyon randevusu da aldım. 
Sonuçlarını burada da yazmayı planlıyorum aslında. Bakalım nasıl olacak çok meraktayım.
Yaptıran varsa deneyimlerinizi duymayı çok isterim  :) 



Gelelim güzel habere!
Bellatrix bizi okuyan herkese denemeniz için indirim yapmak istedi.
BLTX-Ojelerblog kodunu randevunuzu alırken verirseniz okyanus cilt bakımından 69 TL ile faydalanabilirsiniz.  

Bellatrix, Bağdat Caddesi, Suadiye Armani Cafe nin hemen karşısında
0216 658 92 93



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder