11 Nisan 2013 Perşembe

Tırnak Bantlarıyla Nail Art

Buradaki ebay alışverişim hakkında yazdığım yazıda tırnak bantlarını size göstermiştim. 

Bu bantları ilk kez deneyerek bir şeyler yapayım dedim. 

Uzun zamandır sürmek istediğim Nyx yeşil pullu ojeyle de kombinledim. 
Sonuçta biraz abartı ve dikkat çekici bir şey oldu sanki. 

Sizce nasıl olmuş lütfen yorum yazın







Kullandıklarım ise


Save The Nail: taban koruyucu
Flormar: Siyah mat
China Glaze: Gaga For Green
Nyx: NGP 163
Seche Vite üst cila

13 yorum:

  1. Çok beğendim bennn :) sanki pullu olan daha şık bir ortamda kullanılabilir, çizgili olansa günlük süper olur valla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) hepsini bir arada kullanayım dedim fazla oldu sanki. Aslında sadece gözüm alışık olmadığından :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkürler :) benim ojelerimi de sevdin mi? :)

      Sil
    2. aaa ben bunu görmemişim, sevdim evet ^^

      Sil
  3. Hepsi bir arada da mükemmel duruyo bence! Eline sağlıkk bayıldımm :))

    YanıtlaSil
  4. Resimdeki halinden daha da güzeller di :) çok sevindim tanıştığıma:)
    En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Bol bol bır araya gelırız umarım.ıyı kı tanıstık :)

      Sil
  5. Yakından gören biri olarak ben çok beğendim. o bantlardan ben de istiyordum, sende görünce kesinlikle almam gerektiğini düşündüm :)
    Bu arada ne iyi oldu tanıştık, görüştük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurller :) nerden aldıgımı da yazdım.hıc cekınmeden guvenle alabılırsın o satıcıdan :)
      Ben de tanıstgıma cok memnun oldum.harıka bır gundu :)

      Sil
  6. çok beğendim özellikle CG ve NYX ojeler harika durmuşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. yeşil rengine çok elim gitmez. nasıl kombinlesem diye çok düşündüm :)

      Sil