16 Nisan 2013 Salı

Taylan Kümeli İle Yeni Nesil LPG Blogger Etkinliği

13 Nisan Cumartesi günü, Vera Bilişim tarafından İnanır Grup'un desteğiyle çok hoş bir tanıtım etkinliği gerçekleştirildi.  Ben de davetlilerdendim ve ablamla gidelim dedik. Fakat ablam bu harika ortamı görünce dayanamayıp kendisi de bir blogger oldu çıktı. Buyrun onun da yeni bloguna : MGCSTYLE

 Kuleli Yakamoz Restaurant, eşsiz manzarası ve kahvaltısıyla bizi ağırladı. 




Taylan Kümeli'nin sunumuyla, Yeni Nesil LPG Endermolab ve İntegral cihazı biz blog yazarlarına tanıtıldı. 
Yeni nesil olmasının sebebi, önceki LPG cihazlarının yarattığı handikapların tamamen ortadan kalkmış olması:
  • Cildi vakumlamadan
  • Dalgalanma hareketleriyle
  • Yüz dahil tüm bölgelerde
  • Sağlıklı ve hijyenik
bir şekilde yağ yakımını sağlamaktadır.

Eğer vücudunuzun belli bir bölgesinde yağlanma varsa, direk oraya müdahele de uygulanabiliyor. 


LPG Endermolab ve Integral ile elde edilen sonuçlar :
• İstemediğimiz bölgelerde biriken yağların yakılması
• Gergin ve sıkı bir karına sahip olma.
• Sarkmış kol altlarını sıkılaştırma
• Selülit ve ciltteki portakal kabuğu görünümünün giderilmesi
• Vücudu yeniden şekillendirme
• Diyet ve egzersizle incelme gerçekleştirilemeyen bölgelerde incelme
• Bel çevresinde oluşan bölgesel yağlanmanın incelme

ve daha neler neler!!

Ancak tabi ki; hiç bir yöntem, sağlıklı beslenme ve spor ile desteklenmezse iyi sonuç vermeyecektir...


Tüm bunların dışında her blog yazarı etkinliğinde olduğu gibi inanılmaz insanlarla tanıştım. Ya dünyada ne güzel, ne azimli, ne şeker insanlar var!!


ve daha yazmayı unuttuğum diğer dünya tatlısı blog yazarlarıyla bol bol muhabbet edip, tanıştık.




ve hediyelerimiz!!

O ışık ışıl kutuların içinden işte bunlar çıktı!


Hediye edilen 6 seans LPG ile sonuçlarını hemen sizinle paylaşacağım
Silky Foot'un ne olduğunu bilmiyordum. Orada o kadar methedildi ki en kısa zamanda deneyeceğim
Shui Tu yüz maskesi de aynı şekilde. 


Blogger etkinliklerini seviyorum!!!

6 yorum:

  1. seninle tanışmak güzeldi..kendine iyi bak ve sevgiyle kal...
    (ilknurundünyası)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel bır etkınlıktı tanıstığımıza memnun oldum:)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok keyifli bir gündü :)Güzel vakit geçirdik..

    YanıtlaSil
  4. beni niye kimse çağırmıyo yeaa ağlarım bak :( ühüü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilk defa bir etkinliğe davet edildim. zamanla oluyor. üzülme :)

      Sil