15 Nisan 2013 Pazartesi

NOTD:Bugünkü Ojelerim

Yeni haftaya yeni bir manikürle girme rutinimi sizinle anca paylaşabiliyorum.
Bilgisayarımdan da yazamadığım için pek mükemmel bir yazı olmayacak ama çok yazasım geldi valla bekleyemedim :)






Burada yazısını yazdığım China Glaze Kinetic Blue mavi ojeyi tekrar sürmek istedim. Geçen hafta sonu hava çoook güzeldi. Maasssmavi gökyüzünde yine China Glaze kireç beyazıyla bulutlar çizmek istedim.
Ayrıca denemeyi istediğim bir teknikle tırnaklarımı mumyaladım :)

Bu incecik çizgileri ŞURADAKİ VİDEODAN ve BURADAKİ İrem'in fotoğraflı anlatımıyla sizde yapabilirsiniz. 


Sizce Nasıl gözüküyor? :)

6 yorum:

  1. Çok beğendim eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı olmuşlar.. videoyu bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Bulutlar çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) çekilişimi gördün mü? beklerim :)

      Sil