16 Şubat 2013 Cumartesi

İstanbullu Blog Yazarları Buluşması

İşte o gün bugündü!
Çekine, utana, sıkıla ben de gittim. 
Daha çok yeni bir blog yazarıyım ama İstanbul'da yaşıyorum ve bu fırsatı kaçırmamalıyım dedim. Yoksa kahrolurdum!
Yüzünden gülümsemesi eksik olmayan, bir dakika dahi oturamayan sevgili Ceren yani Nimo Stylo çok güzel bir toplantı organize etmiş. Kendisiyle de tanıştım, oturup muhabbet ettik, ojelerden, blogdan konuştuk. 



Bu da benim kartımdı. Herkesin yakasında isimleri ve blogları yazıyordu. Bu sayede çok kolayca tanıştık kaynaştık.
Ayrıca taze ve cahil bir blog yazarı olarak, herkesin kendi kartı olduğunu görünce ağzım bir karış açık kaldı!
Herkes kartını alıp-veriyordu. Ben de büyüyünce hazırlıycaaam! :)

Ne yazık ki telefonumla çok fotoğraf çekemedim. Ben daha çok anın tadını çıkardım :)

Bir sürü de hediyeler aldım. Bir torba dolusu hediye vardı. 
İşte toplu halde fotoğrafı


Buluşmanın bir çok destekçisi vardı. 
Bumerang Network buluşmadaydı ve 5 şanslı kişiye retro telefon kulaklığı hediye etti. Ne yazık ki ben kazanamadım :(
Tanaçan Kozmetik China Glaze ojeleriyle oradaydı. Deneme fırsatım olmadı ama Ekin Hanımla tanışma fırsatım oldu ve oje sever olarak bir gün onları ziyaret etmeyi çok istiyorum.
www.vamelya.com çok şirin törpüler hediye etti bize
Japon Çekirdeği çok lezzetli minik cupcakeler getirmişti. 
Gizem Yücel elinden geldiğince, gürültüye rağmen internet pazarlama üzerine bizi bilgilendirdi. 
Ayrıca hediye torbamızın içinden çıkan Decooks Academy kartında mail atan ilk 20 kişiye ücretsiz çikolata, kurabiye, cupcake workshoplarından biri hediye yazıyordu. Ben de kazanmış oldum! Gider gitmez deneyimlerimi paylaşacağım!

ve daha neler neler....



Ama o kadar güzel insanlarla tanıştım ki!
O kadar keyifli bir buluşmaydı ki, gelemeyenler çatlasın yani o kadar diyorum :)

Hiç kimseyi tanımadan, yalnız gittim ama oradan ayrılırken bir sürü arkadaşım vardı. 
Elimde kağıt kalem kimle tanışsam blogunu yazdım.  Ordan oraya koşuşturdum durdum. Ama tanışamadığım daha bir sürü insan vardı. 100 kişinin üzerinde katılım vardı.
Ama en çok sevindiğim ilham kaynağım Mavi Ojeli Kızla da tanıştım. İnanılmaz tatlı, sıcak kanlı birisi ve fotoğraflarda gözüktüğünden daha güzel! :)

[EDIT] Ah benim şaşkın kafam! O kadar çok güzel insanla tanıştım ki yazmayı unuttuklarım oluyor. Lütfen beni affedin. "Nasıl da unuturum!" dediklerimden biri de Tannesi. Smokey eyes makyajlarına bayıldığın ve makyaj konusunda ondan kopya çekip durduğum bir blog yazarı. Buluşmada rastladım tanıdık yüzlerden biriydi o da. [EDIT]

İşte tanıştığım tüm blog yazarı arkadaşlar

Düş Kızı

*Lütfen unuttuklarım varsa beni affedin ve söyleyin ki, burada paylaşayım.


Son olarak ikramlarımız ve pastamız da vardı! Bizim gibi onlarda çok şık,kokoş ve İNANILMAZ lezzetliydi :)




Nimo Stylo'nun ellerine, sabrına, enerjisine sağlık ve tekrar tekrar teşekkürler. 
Bir daha ki buluşmayı iple çekiyorum!

Size de kaçırmamayı tavsiye ediyorum :)

Bu da toplu bir kare. Eski Moda çekmiş



22 yorum:

  1. Esracım buluşmaya gelirken yaptığın saç şeklinin yazısını da bekliyorum, nasıl yapıldığını anlatacaktın fırsat olmadı :)

    YanıtlaSil
  2. Ok o zaman sen istediğin için yakın zamanda onu da yazacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Esra keyifli bir buluşma oldu gerçekten,, seninle tanışmak da mutlu etti ben.. Bu arada senin ojelerin de muhteşemdi :))

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok memnun oldum tanıştıgımıza :)

    YanıtlaSil
  5. Meraba Esracım, ben de cok memnun oldum tanıstıgımıza :)
    Artık takipteyim,tanıstıgın bloggerlar arasına benim blogumu eklememissin :/
    Ayrıca ben de saçının postunu bekliyorum öptüm.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum! Şuan önüm kağıtlar, kartvizitlerle dolu. Kafam karışmış demek. Kusura bakma lütfen!

      Tamam saç postu farz oldu demektir :)

      Sil
  6. :) geç geldiğim kısa da olsa güzel zaman geçirdik:)

    tanıştığımıza sevindim:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba! :)
    Biz sanırım uzakta kalmışız..
    Ama çok keyifli bir gündü..
    Tekrar buluşmak dileğiyle..
    SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  8. Harika bir gündü.Tanıştığıma çok memnun oldum :)Blogunu izlemeye aldım canım bana da bekliyorum.http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir gündü sahiden... :)
    Beni yazmayı unutmuşsun bu arada. :)
    Ben çok memnun oldum tanıştığımıza...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen ekledim! tanıştığım tanıdık nadir yüzlerden biriydin. çok özür dilerim :(

      Sil
    2. Rica ederim yahu olur mu öyle şey! Özür dilemene hiç gerek yok; öyle hissettirdiysem ben özür dilerim.
      Yazıyı çok nazik bir şekilde editlemişsin, güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.

      Çok mutluyum tanıştığımız için. :)
      Sevgiler,

      Sil
  10. Ne güzel bi yazı olmuş! İyi ki tanışmışız canım daha nice buluşmalar olsun inşallah! Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. çok kalabalıktı bir araya zar zor geldik ama sizi tanıdıpıma çok ama çok sevindim

    YanıtlaSil
  12. İyi tanımışım seni. Senin gibi pozitif enerjisi yüksek biri ile tanıştığım için çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir gündü, yorgunluktan tek tek herkesle tanışamasam da katılan herkese sonsuz sevgiler :)

    www.bikurabiye.blogspot.com
    www.facebook.com/bikurabiye

    YanıtlaSil
  14. canım bende çok mutlu oldugum tanıştıgımıza.kesinlikle saç yazını bekliyorum bende :) kendi saçlarıma yapamam ama başkasına uygularım :) öpüyorum senii

    YanıtlaSil
  15. ya ben tanışamadım seninlee :( bi dahakinee diyelim...

    YanıtlaSil
  16. bizde mi tanışamadık.Bir daha ki toplantıya diyelim.

    YanıtlaSil
  17. bloğumda son kare fotosu var
    http://demodeyiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. merhaba,

    çok güzel bir gündü ve ben tanıştığımıza çok memnun oldum.
    umarım tekrar görüşürüz :)

    sevgiler,
    ebru

    YanıtlaSil