18 Şubat 2013 Pazartesi

Gabrini Matte Oje


Geçenlerde bir alışveriş merkezinde Gabrini'nin standını gördüm. Açıkçası inanılmaz şaşırdım çünkü; herhangi bir yerde bile Gabrini bulmak benim için çok zor olmuştur. O kocaman standı görünce atladım tabi ki. 

O kadar çok çeşit vardı ki... Zaten ben direk ojelere yöneldim ve beklemediğim kadar çeşitte, değişik ojeler buldum. 

İşte aldıklarım ve daha sonrasında bugün tırnaklarımda olan oje. 


Gabrini Neon serisi çıkarmış dostlar koşun, yetişin. Benim hiç neonum yok açıkçası. O yüzden China Glaze neonlarını almadan önce bunlarla biraz oyalayım kendimi istedim :) 
Ayrıca şişe tasarımını da çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Bu arada sanırım siyah ışıkta da parlıyor. Stand görselinde öyle gösteriyordu. Bakalım deneyip göreceğiz. Teker teker bunları yazmak ve size de göstermek istiyorum. Eğer isterseniz tabi :)

Bugün tırnaklarımda olan ise simli bir mor/lila olan mat ojesi. 


İ-NA-NIL-MAZ güzel bir oje bu ya! Bayıldım resmen! Rengi bir kere çok canlı. Simli mat bir oje. Dokusu da çok güzel. Tırnaklarım kadife gibi. 
Gün içerisinde okşayıp duruyorum deli gibi :)

Mat ojeleri seviyorsanız kesinlikle bulup alın bence. 






7 yorum:

  1. ben gabrini matları 3-4 ay önce kadıköyden almıştın hatta o kadar güzellerki bütün seriyi aldım blogda da yazmıştım .. matları görmemiştim ama kadıköyde aldığım yerde bulurum muhtemelen diye düşünüyorum.. neonların özellikle kırmızısını tavsiye ederim..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet neonları sen de görmüştüm. kocaman standına rastlayınca da kaptım hemen!

      Sil
    2. Dınız acaba :) çok güzel bi renk ben de arıyorum hiçbir yerde yok

      Sil
    3. historia avm 'de standı vardı geçen sene orada bulmuştum. Standı ve bu oje duruyor mudur hiç bilemiyorum

      Sil
  2. çok güzel reeeeeeeeeennk

    YanıtlaSil
  3. Kadıköy'de nerden aldınız acaba gabrini ojeleri

    YanıtlaSil