14 Şubat 2013 Perşembe

Çekiliş Duyurusu

Genelde katıldığım çekilişleri blogumda duyururken tek bir konu altında topluca paylaşıyorum. Siz sayfamda gezinirken rahatsız edici olmasın istiyorum. Ama bu seferki çekiliş haberi çok eğlenceli. O yüzden özel olarak yazayım istedim. 

Sen Onu (TIK TIK) farklı bir çekiliş yapıyor. Lütfen girip bakın. Bin bir yerde paylaşmak, şartları yerine getirmek için sekiz olmaz yerine bir çantanızın fotoğrafını çekip benimle paylaşın demiş. Katılan herkes de gönderiyor. Kimi çantalara bayıldım ben de bu arada. 

İşte benim paylaştığım çantam da bu.


Daha bugün aldım aslında. Ama çok tatlı değil mi!!!!??? 

Topshop'tan indirimle 40 Liraya aldım. Bugünkü tırnaklarımın rengine de nasıl uymuş bakar mısınız?

Bu arada tırnakların yazısı da geliyor, yolda :)

1 yorum: