12 Şubat 2013 Salı

Barielle Elle's Spell


En sevdiğin ojen hangisi diye sorsalar Barielle- Elle's Spell derim. 
Neden? 

Ojelere giderek hevesimin arttığı dönemlerde bloglarda bu ojeyi görüp, bayılmıştım. Daha sonra gidip hemen almıştım. Sahip olduğum en lüks ojemdi. Zaman geçti. Bir çok oje aldım. Bu oje hala "satın aldığım en pahalı" oje. Bir önceki yazımdaki Diorlar hediye olduğundan saymıyorum :)

E o zaman tanıtayım madem. 



Kırmızı jel bazın içerisinde sarı-kırmızı-yeşil renklere dönüşen flakey simler var. Büyüleyici bir oje bence. 
Tek başına 2-3 katta opaklaşıyor. Ama ben Buradaki yazımda da bahsettiğim Dior Marilyn üzerine tek kat olarak sürdüm. 
Jel yapısı sayesinde parlak gösteriyor. 

Cevahir AVM içerisindeki Cevahir Eczanesinde Barielle ve Orly marka ojeler satılıyor. Fiyatı 22 TL. 

Sürdükten iki gün sonra fotoğrafladığım için uçlardan soyuldu azıcık. Lütfen kusura bakmayın







Peki bu oje bana neyi anımsatıyor?
Sonbahar yapraklarını :)






















Bu da son aldığım yüzüğüm :)




1 yorum:

  1. oje çok güzel ama bu tarz vamp ojeler kısa küt tırnaklarda daha güzel duruyor bence. güle güle kullan...

    YanıtlaSil