2 Nisan 2014 Çarşamba

Urban Care İle Tanıştım!

Gratislerde, Watsonslarda yakın zamanda bol bol görmeye başladığım Urban Care Naturals ile bizzat tanıştım!


Selen Kozmetik'in göz bebeği Urban Care'in sahibi Selen Hanım bize Nişantaşı Hardal'da lezzetli bir ev sahipliği yaparak anlattı. 



Cansız, mat ve çok kabaran saçlarım olduğu için her ürünü dikkatle inceledim. 
Her saç tipi ve ihtiyacına göre saç bakım setleri var. 
Ayrıca ne olursa olsun tüm şampuan ve saç bakımı ürünlerinin içerisinde bitkisel keratin bulunuyor. Şu sıralar keratin bakımı zaten bir furyadır gidiyor. 
Paraben içermiyor ancak sülfat bulunuyor. 


Meşhur argan yağlı serisini bilmeyen kalmamıştır artık. Ben de yağını alıp, kullanmıştım. Çabuk kırılan, cansız saçlar için birebir.



Boyalı ve yıpranmış saçlar için yeni pembe serisi Intense Care diğerlerinden çok daha fazla bitkisel keratin içeriyor. Yıpranmış saçların elektiriklenip, kabarmasına karşı yoğun bir bakım yapıyor. 




İnce telli, kuru, mat saçlar için mavi seri ile bol bol kolajen bakımı yapıyorsunuz. O gün bana da önerdikleri seri bu oldu. Kısa süredir kullanıyorum saçlarımı yumuşacık yapıyor. Ama bir argan gibi değil bence :)





Dökülen-kırılan saçlar için mor renkli biotin serisi saç oluşumunu destekliyor ve dökülmeleri azaltıyor. Biotin'in katkısı zaten malum. Ben bunun destekleyici hap formunu dahi almayı düşünüyorum. 
Aranızda hiç kullanan var mı?? :)




Kepekli ve çabuk yağlanan saçlarınız varsa, çağ ağacı yağı içeren ve sadece şampuandan ibaret olan bu ürünü alıp başka hiç bir şey yapmıyorsunuz :) Hepsine yetiyor :)




Dinledikçe heyecanlandım, bir an önce denemek istedim. Bu heyecanımı da Hardal'ın akıllara ziyan ikramlarıyla bastırmaya çalıştım. Birlikte olmaya doyamadığım Serap TanMavi Ojeli KızMia Gusto yanında Want The Fashion Sedef ve Chunli Beauty Buse ile sonunda bir araya gelip tanıştım.



Bu arada hemşerim Sedef kadar tatlı bir insan olamaz!

^.^


Urban Care Naturals'a böylesine keyifli bir öğleden sonraya beni de davet ettikleri için çok teşekkür ederim!



2 yorum:

  1. Urban care ekibi süper enerji ve tatlılar, ürünleri de süper e daha ne olsun dimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum! mavi seri baya oldu kullanıyorum :)

      Sil