23 Şubat 2014 Pazar

Çini Porselen Esintili Nail Art / China Porcelain Inspired Nail Art

Yine Instagram'da takip ettiğim bir hesaptan bayıldığım bir deseni ben de yapmak istedim.

Çin porselenlerindeki desenlerden esinlenilmişti. O kadar güzeldi ki ben de denemek, el becerimin sınırlarımı zorlamak istedim.



İç açıcı, ferah ve şık bir tasarım olduğu bir gerçek.

Ancak beni oldukça zorladı. Oje ile düzgün desenler yapmanın ne kadar zor olduğunu deneyenler bilir :)

Kireç beyazı bir ojeyi 2 kat sürdüm.

Tırnaklarımı çerçeveleyecek şekilde ince fırça ve noktalama aletiyle, çiçekler ve filizleri andıran şekiller çizmeye çalıştım :)

Üzerine de topcoat sürerek tamamladım.



Bu desenin ardından ben artık akrilik boyalar kullanmalıyım diye düşünmeye başladım.
Akrilik boyaların nail art'ta işi daha kolaylaştırdığını duymuştum. Şimdi araştırmalara girişiyorum :)
Kullanan varsa ve fikir verirse çok sevinirim.

Peki sizce nasıl olmuş?

2 yorum: