8 Aralık 2013 Pazar

1. Yaş Çekiliş Sonucu!

Merhaba arkadaşlar!

6 Aralık'ta sonlandırdığım çekilişimi çok şükür düzenledim ve kazananı belirledim.

Hediyelerimin sahibi olacak arkadaşımı belirlerken video çekmek istedim. Herkesin içi rahat olsun ve kimsenin kafasında soru işareti kalmasını hiç istemiyorum




Çekiliş kazanan arkadaşım ysmntz oldu



Arkadaşımı tebrik ediyorum.
Kendisine mail atacağım.
Eğer 3 gün içinde geri dönüş olmazsa aynı yöntemle yeni kazanan belirleyeceğim.

Katılan herkese çok çok teşekkür ederim

Sırada bir kaç farklı hediyelerim daha var.
O yüzden takipte kalın!

Sevgiler!


4 yorum:

  1. ayyyy inanamıyorumm çok sevindimmmmmmm :):)

    YanıtlaSil
  2. bilgilerimi gönderdim. umarım ulaşmıştır size :)

    YanıtlaSil
  3. en son söylediğin konuda haklısın ama belkide kendi özel paylaşımlarımız resimlerimiz vs.sadece arkadaşlarımıza açık olduğu için, çekilişlerse herkese açık olduğu için öyle düşünmüş olabilirsin haklısın tabiki sadece çekiliş için açılmış olan hesaplarda var ama öyleymiş gibi görünen aslında aktif olan hesaplarda var benimkide öyle görünmüş olabilir ama gerçekten severek okuyorum yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın. twitter en kolay paylaşım yeri ve benim şartlarım da zaten zor değildi. bu sebeple çekilişime katılan bir çok kişi bu amaca yönelik hesaplarından paylaşım yapmışlar.
      neyse umarım hediyemi kazanan kişiyi sevindirmişimdir ve nasibine ulaşmıştır :)

      Sil