2 Kasım 2013 Cumartesi

Halloween Nail Art

Selamlar!

Bir sene daha kostümler giyip halloween partisine katılmayı deli gibi isterken, evde televizyon izleyip fındık yiyerek geçti.

Bizim buraların adeti değil işte. Ama çok da eğlenceli değil mi yaaa!

Napalım ben de sizin için tırnaklarımı süsledim işte :)



Aslında şöyle balkabaklı, Frankenstein'lı bir desen yapmıştım ama beğenmedim işte. Pek tarzım olmadı, sildim . 

Bu arada serçe parmağıma kuru kafa yapmaya çalıştım ama sanırım biraz çürük dişe benzedi :)


Halloween ağırlıkla siyah, turuncu, yeşil demek. Ama ben pembeli olsun istedim. Korkutucudan ziyade sevimli olsun istedim.

Yüzük parmağımdaki gibi kanımız pembe aksın istedim :D 




Kullandığım ojeler de işte bu kadarcık. 
Barry M. ojeleri için kıvranıyordum. Sonunda benim de oldu! Çoook güzel değil mi? :)


Barry M. sana da sesleniyorum, Türkiye'ye siz de gelin. Çok severiz seni söz :)

8 yorum:

  1. Harika olmuş canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Oje çok şekermiş güle güle kullanın.
    Konsepte uygun olmuş bir nail art :))

    YanıtlaSil
  3. O Barry M.'in verdiği efekte bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de barry m. ojelere bittim :) bunu görünce hemen kaptım zaten

      Sil
  4. Çok güzel olmuş :) çok özgün :)

    YanıtlaSil