27 Kasım 2013 Çarşamba

Basit Chevron Nail-Art

Yapmaya kalkıştığım modellerde başarısız olup, ilhamımı ve hevesimi yitirdiğim an "E hadi bunu yapayım bari" deyip, sonra da bayıldığım bir model göstermek istiyorum size :)

Chevron zigzag demek aslında. Yakında onu da yapacağım merak etmeyin :)



Bu modelse hiç bir ekstra malzeme gerektirmiyor. 

Öncelikle Flormar Mat Beyaz oje sürdüm. Hızlı kuruduğu için süslemelerde mat ojeleri tercih ediyorum :)



Sonra tırnaklarımın bir köşesinde üçgen çizmek istermişim gibi istediğim renkte ojeyi sürdüm. 
İki köşedeki üçgeni ortada birleştiriyorsunuz ve TA DAA! :)

Ben somon rengindeki bu Berry M. ojeyi kullandım. Yok böyle pigmentli bir oje!!! Gerçekten çok kolay bir yapısı var bu ojelerin. 


Sonra da ince fırçalı siyah nail-art ojesiyle de çerçeve yaptım. 
Hiç de zor değilmiş!
Hatta bu modeli ben üniformaya benzettim! 
^.^


O kadar sevimli oldular ki, işte böyle durup durup bakıyorum ellerime :)



Bütün kullandığım ojeler de işte sadece bunlar :)


Flormar Matte M01
Barry M. Peach Melba
Golden Rose Nail Art 106

9 yorum:

  1. Berry M. ojenin rengine bayıldım. Nailart ın da çok başarılı olmuş. Bu konularda oldukça deneyimsiz biri olarak keyifle takip edip iç çekiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. ama bence en basitlerini yapabilirsin. nasıl yapıldığına dair çok video var :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. beni takip ettiğiniz için çok mutlu oldum.
      sayfanız da çok hoş gerçekten,

      sevgiler

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, somon oje şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. ben de çok beğeniyorum ve gerçekten kaliteli ojeler.

      Sil
  4. Barry M. ojenin rengine bayıldım :) Desen de çok şık olmuş :)

    YanıtlaSil