15 Ekim 2013 Salı

Mavala - Racy Fuchsia

Herkese iyi bayramlaaaaar! Umarım mutlu ve keyifli bir bayram geçiriyordur herkes. Bol kavurmalı ve çikolatalı bir tatil olsun size :)

Benim bayramda yazı yazasım tuttu valla. Oradan oraya giderken arabanın arkasında hazırlıyorum bu yazıyı :)

Mavala'nın denediğim ikinci ojesi adıyla müstesna fuşya renkli bu minnak.



Yüzük parmağıma hareketlendirmek için bir önceki yazımda size de gösterdiğim Metallic Grey'i sürdüm. 

Tek kat uygulamak yeterli oldu. Özellikle göstermek için zaten tek kat sürdüm :) Ancak yine de iki katla kullanmayı tercih ederim. Çünkü kişisel gözlemime göre tek kat sürülen ojeler daha çabuk soyuluyor tırnaktan. Bu ojede de böyle oldu.


Kuruma hızı yine mükemmel. Çok hızlı kurudu. Topcoat kullanmadım çünkü kendi parlaklığını görmek istedim. İlk sürdüğünüz de güzel ancak her ojede olduğu gibi kullandıkça ilk parlaklığı gidiyor. 



Rengini çok güzel veren ve çok hızlı kuruyan ojeyi, kullanımı çok rahat ve zahmetsiz olduğu için çok sevdim.

Siz de Mavala ojelerini eczanelerden edinebilirsiniz.

Bayramınız mübarek olsun!



2 yorum: