26 Kasım 2012 Pazartesi

Seni Seviyoruz Gratis

Vallahi seviyorum.
Açıkçası kozmetik ve oje orucundayım ama bugün Gratis'in 100. mağazasının açılışına özel %50 indirim bana yemin bozdurdu.
E kolay kolay gelmiyor bu fırsat. İşte aldıklarım


Maxfactor False Lash Effect: Ev arkadaşım G.'den otlanarak kullanıp çok memnun kaldığım bu rimeli stokladım. 45TL normal satış fiyatı

Golden Rose:225 numaralı ruju. Turuncumsu bir pembe 3,5 liraya falan geldi sanırım

The Balm Shelter renkli nemlendirici. Anlatmaya gerek yok. Ünü malum :) 40 TL normal satış fiyatı

VE çok istediğim ve ihtiyacım olan The Balm'ın Shady Lady far paleti. 50 TL normal fiyatı.
Swatchları da aşağıda.




Ancak Balm Jovi far paleti ile bunun arasında çok kaldım. Sanırım yarın da eğer bulabilirsem Balm Jovi'yi alacağım.
Bir de jel eye liner almayı çok istiyordum ama Bahçelievler mağazasında kalmamıştı. Umarım başka yerde bulabilirim.

Bunlarda ev arkadaşım G.'ninkilerle birlikte grup fotoğrafı :)


Sevgiler
E&G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder