13 Ağustos 2013 Salı

Alix Avien Gerçek Altından Oje

Alix Avien gerçek altın parçacıkları içeren oje çıkardı diye duyunca çok heyecanlandım. O.P.I , Zoya gibi büyük markaların da geçen senelerde böyle bir atılımı olmuştu. Tabi o markalar hem biraz pahalı hem de ulaşmamız çok kolay olmuyor ne yazık ki. Bu yüzden yerel markalarımızın bu sıradışı girişimleri biz oje ve kozmetik severleri çok mutlu ediyor!






Hem de gayet uygun fiyatlı! 
Bulmakta biraz zorlandım ilk başlarda. Bu nedenle yazım da gecikti. Ama artık bu altından ojeyi Watsonslarda bulabilirsiniz. 






Miniminnacık şişeleri var. Kutu içerisinde taban renk olarak bir siyah ojesi ve bir de şeffaf bazın içinde altın parçaları içeren ojesi var.

Siyah ojeyi 2 kat sürüp, üzerine altın ojeyi sürüyorsunuz. Parçaları yakalaması biraz uğraştırıyor açıkçası. Çok yoğun değil ne yazık ki. Üzerine de hızlı kuruması için NYC Turbo Dry sürdüm 

Tek parmağımda beyaz taban kullanarak onunla da nasıl duruyor göstermek istedim.
Açıkçası ben gayet beğendim. Bu arada benim babam kuyumcudur. Gelip kendisine tırnaklarımı gösterdiğimde bayağı şaşırdı :) Fiyatı ne? Kaç gram vardır acaba diye merak etti :) 

Fotoğrafları da ben İzmir'e doğru yola çıkmışken feribotta, bol güneşin altında çektim💖💖



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder