10 Haziran 2013 Pazartesi

Şansım Dönüyor: Neler Kazandım?

İstanbul'da başlayan ve tüm Türkiye'yi saran olaylar sebebiyle odağım ojelerden, kozmetikten, güzellikten; direnişe, siyasete kaydı ister istemez. Blog yazarları olarak böyle keyifsiz şartlarda keyfe keder şeylerden bahsedemezdik. Benim de hiç canım istemedi. Ne okumak, ne yazmak, ne de süslenmek....

Ama yavaş yavaş ülkemiz de toparlanıyor, biz de... Tartışılacak daha çok şey var. Bir çok şeyin başlangıç kıvılcımlarıydı bunlar. 

Hayatını kaybeden tüm canlara Allah'tan rahmet, yaralananlara da şifa dileyerek yazıma başlıyorum. 

Bir sürü çekilişe katılır ve havayı alırdım. Ama şansın dönüyor sanırım! 
Bugün en son kazandığım iki çekilişin hediyelerini göstereceğim.

1. Bakımlıyım Bakımlısın Bakımlı'nın DermoBakim.com ile düzenlediği büyük çekilişini kazanalı çok uzun zaman oldu aslında. Bir türlü yazamadım. 

DDF'nin Aydınlatıcı Yüz Yıkama Jeli




Elimdeki yüz yıkama jelim bitmemişti ama az kalmıştı. Tam zamanında kazanmışım dedim :) Ancak ürünü denemeden de yazmak istemedim. O yüzden biraz zaman aldı. 
Temizleme konusunda çok farklı bir etkisini gözlemlemedim. Gayet normal. Yalnız çok keskin ve medikalvari bir kokusu var. Üzerinde doktor ve dermatologların formülü yazıyor. İçinden de prospektüsü andıran bir kullanım klavuzu çıktı. Sanırım bu yüzden.. :) 




2. Make Up Is Rehab'in muhteşem çekilişini de kazanmışım! Nasıl şaşırdım anlatamam. Kendisinden aldığım maili görünce inanamadım. Çünkü Özellikle Urban Decay far paleti için katılmıştım. Çooook sevindim


Naked paletimle ilk işim bir smokey eyes makyajı patlamak olacaktır :)

Ojelerin kimisi bende de var; ama olsun hiç mühim değil. Çünkü hepsi çok kaliteli ve güzel ojeler. Ojeleri seviyoruz :)


Bu güzel hediyeleri veren blog yazarı arkadaşlarımın güzel gönüllerine tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
Sevgiler


7 yorum:

  1. Aaa ne güzel:)) güle güle güzel günlerde kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  2. Ohh sonunda senin de şansın dönmüş demekki :)
    Ojelere bayıldıııııııııımmm :) Hepsini güzel günlerde güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan şansın daim olsun :))

    YanıtlaSil
  4. harika hediyeler güle güle kullan

    YanıtlaSil