24 Mart 2013 Pazar

Güzellik ve Bakım Fuarı 2013

Pek Çok Şey Hakkında Her Şey sahibesi Ayça ile güzellik ve bakım fuarına birlikte gitmeye karar vermiştik. 

Ama tesadüfe bakın ki Ayça'yı beklerken tam arka masamda diğer blog yazarı arkadaşlarımı gördüm ve bir araya gelip bol bol muhabbet ettik. Böyle dediğime de bakmayın, bayağı kalabalıktık.




Nişantaşı'ndaki Zamane Kahvesi isimli kafede, zaten tek başıma oturmuş kahvaltı ve gazete kombosu eşliğinde Ayça'yı bekliyordum. Arkamı bir döndüm ki Serap!

 Serap ise oraya gelmeden önceden randevu yaptırmış. Bizi çok güzel ağırladılar. Sabırla bir sürü fotoğrafımızı çektiler ve iki tane de nefis ev yapımı reçellerinden ikram ettiler


Gelelim fuara

Tanaçan Kozmetik'in davetiyeleri sayesinde ücretsiz girebildik. Normalde giriş ücreti 30 TL idi. 

Girer girmez ilk dikkatimizi çeken Ayna Kozmetik standıydı. Mineral ürünlerini bol bol mıncıkladık. Ayrıca tırnak süsleme ya da ojelerin içinde kullanmak için simleri de vardı. Algım onları seçti daha çok :)







Doğal ürünler satan Organique Markasının standında da tırnak süsleme ürünlerine rastladık. Aşağıdaki minik kutularda olan süslerin 3 tanesi 5 TL gibi bir rakamdı sanırım. 






























Ve tabiki fuara gidiş amacımız Tanaçan Kozmetik'in indirimli China Glaze ojeleri....
Eski koleksiyonlar 8 TL, güncel koleksiyonlar 13 TL idi. Tabi ki kendimi kaybetmemek için çok çabaladım. Şöyle büyük iki tane standı vardı. Ayrıca orada tırnaklarıma oje uygulaması da yaptırdım. Sabırla ve nezaketle hepimizle çok güzel ilgilendiler. Hem de standları o kadar kalabalıkken!



Tırnaklarımda Lemon Fizz ismindeki oje ve üzerinde yakın zamanda çıkan Glitz N Blitz koleksiyonundan Bling It On var. Fenerbahçeli oldum yani :) 
Bu koleksiyon inanılmaz güzel. Bling It On'a sahip olmazsam çatlayacağım sanırım.




Tanaçan'dan çıkıp Özgürce Pazarlamanın standına uğradık. Çok sevecen ve iyi yürekliler. Onlar sayesinde Konad tırnak baskı seti aldım. Daha önceden aldığım adi ve hiç bir işe yaramayan Salon Express Nail Stamp setinin hezimeti yüzünden "ucuz eşya alacak kadar zengin değilim" sözünü deneyimlemiş oldum...


Çok güzel bir gündü ve hayattaki bu kendiliğinden gelişen güzel karşılaşmaları ÇOOOOK seviyorum!
İşte bu fuardan benim nasibime düşenler!








3 yorum:

  1. Ah Esracım ya yenıden karsılasmak hakıkaten cok keyıflıydı.. Tadına doyum olmayan bi gün oldu :)

    sevgiler !

    YanıtlaSil
  2. Süper insan bu fuarda ne alıcağını şaşırır tam bir cennet

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel gorunuyor :) Bu yilkine ben de katilmayi cok isterim. Davetiye icin firma mi sizle iletisime geciyor yoksa siz mi talepte bulunuyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil